Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Queen Anne

Kategori: Allmänt

Hej! Skönt att det redan är onsdag imorgon :-) Första dagen tillbaka var VARM, har insett att mitt rum ligger där solen går genom glastaket och liksom kokar... Blir sköna veckor fram till avslutningen ;-) Några som trivs bra i värmen och framförallt vårt köksfönster är tomatplantorna

Visst är de söta? :-) Tar sig sakta men säkert! S. har skottat singel idag och jag satte mig med USA-grejer, mycket att tänka på. Gjorde ESTA-ansökan och som tur var så blir vi insläppta

;-) Kommer ihåg första gången jag flög över och man fick fylla i ett kort på planet där slutfrågan var om man var terrorist, höll på att skratta ihjäl mig minns jag! Kryssade självklart nej... Nu gör man det elektroniskt i förväg istället, fast jag har en känsla av att det ändå tar sin lilla tid att komma igenom, brukar liksom göra det! Bokade också hotellet i San Fransisco, valet föll tillslut på Queen Anne :-) Hade spanat på ett annat men det verkade mer vara lägenhetshotell för businessfolk så det föll bort. Gratis frukost, fri parkering och allmänt väldigt nöjda gäster plus ett bra läge gjorde att jag slog till... Nu är det bara hotell i NY och LV kvar + hyrbilen så är vi all set att åka :-) Nu ska jag sova och ladda för.lågstadiet imorgon, har inte varit där på två veckor så jag preppar mig för en fullsmetad dag... Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: