Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Småplock

Kategori: Allmänt

I wish att det var mat jag pratade om men nej, jag menar såklart det vi just nu pysslar med ute på tomten :-) Idag tog S. tag i målningen av foder på garaget och jag ägnade mig åt allt annat...



Bland annat lyfte jag på alla lastpallar vi haft veden på och krattade bort 7 kilo mossa under... Blir intressant att se om det blir torrare! Sen var det dags att plöja åkern...

Eller rättare sagt - plocka stenar! Lika hjärndött som det låter men fick bort en del iaf :-)

Blir inge bra om den får ligga kvar när man ska så gräsmattan tydligen.. Jag gör helt enkelt som jag blir tillsagd! :-)



Äntligen ser garaget också helt färdigt ut, eller det är ju färdigt :-) Resten av kvällen blir lugn, båda är helt slut efter all frisk luft! Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: