Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Feeling

Kategori: Allmänt

Goddag! Några av er kanske såg rubrikerna på aftonbladet och expressen igår, konserten blev något blöt...!

Började bra (fast ljudet var råkasst!) och sen gick det inte så bra längre...



Vi och "några" till fick vänta ut det värsta i ett parkeringsgarage ;-) Vi kastade in handduken och åkte hem, orkade inte vänta på att de skulle återuppta spelningen. Och när man kommer hem blöt och frusen finns det ju egentligen bara ett plagg som gäller...

;-) Döskön! Idag fick jag feeling och började städa ur alla våra lådor, fyllda med så mycket trams att jag fått psykbryt varenda dag sista veckan! Men efter lite omarrangering och mycket kastande blev det fint igen :-) Och framförallt fick jag till min baklåda :-D

Små saker som gör mig glad :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: