Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Myshelg

Kategori: Allmänt

Goddag i stugorna! Har som sagt haft finbesök hela helgen så bloggen har blivit lite bortprioriterad ;-) Har hängt med mina tjejor från sönnnsvall och bland annat ägnat oss åt viktiga hud och fransfrågor

;-) och igår kväll kom även J & E förbi på lite tapashäng, mäkta trevligt!

Skönt att kunna hjälpas åt :-) De var iofs så duktiga att jag knappt behövdes, mer än till att tala om var allt fanns, jag klagar icke på sånt! H. svängde ihop en sjukt god brietårta (har ingen bra bild tyvärr). Det var bara att strö hackade tomater, pinjenötter, honung, några timjankvistar och lite peppar på en rund brie och sen skjuts in i ugnen typ 10 min på 200 grader :-) Supersmaskigt! Vi fick till slut ihop en riktigt rejäl buffé

Får äta tapas hela veckan :-D Nu ska jag nog återgå till soffläge... Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: