Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Fynd i iskylan

Kategori: Allmänt

Hej! Snart ska jag få åka iväg och mysa med massa små bebisar och deras mammor, mina käraste kompisar alltså ;-) Har längtat ihjäl mig! Idag var vi iväg en sväng och provianterade inför veckan och så hittade S. pjäxor på rean, riktigt kap var det!

Så nu är han kittad inför backarna :-) Jag hittade mössa och ullstrumpor så jag gick inte lottlös därifrån :-) När vi kom hem hade J. fixat jättegoda tacoknyten, plättlätt och supergott :-) Man lägger helt enkelt ut mjuka tortillabröd, lägger på köttfärs stekt med tacokrydda och sen blandar man ihop en sås på chunky salsa, creme fraiche, sweet chilisås, lite hot sauce och salt & peppar - smaka er fram till smaken. Sen viker man ihop som ett paket och strör ost över - in i ugnen tills osten har smält på 200 grader :-) Sallad och resten av såsen till så är det klart!

Mumma! Ikväll blir det *surprise* Biteline-pizza och bubbel :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: