Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Tisdagstidningar

Kategori: Allmänt

Hej! Första arbetsdagen avklarad, gick som smort... Eleverna hade studiedag så det kanske fanns en orsak ;-) Efter jobbet var jag på ansiktsbehandling och gjorde min första av 5 st som jag fick i julklapp av S :-) Trodde kanske att man skulle ha sluppit tonårsacnen vid det här laget men icke! Men, på det stora hela ingen big deal - skönt att få fräscha till sig lite dock :-) När jag kom hem hade jag fått en Amelia och S. hade inte hunnit läsa DI imorse så det blev en tidningskväll i soffan :-) Fastnade som alltid på mat och res-sidorna



Gillar't!

Gillar't not so much! Hua! Sen kom det en artikel om en av mina drömresor

Ridsemester! Är det nånting jag & mamma SKA göra så är det att åka på en sån! Helst i Montana, eller Wyoming... Får vänta ett tag men jag kan tänka mig att åka närmare också ;-) Nu ska jag fortsätta att bläddra vidare, imorgon ska jag sitta på rättegång ett antal timmar (it wasn't me) så gäller att vara fräsch i huvet! Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: