Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Midsommardag 2014

Kategori: Allmänt

Godmorgon godmorgon godmorgon! Hoppas ni alla mår toppen denna soliga men likt förbannat kalla och blåsiga midsommardag :-) Här har vi precis ätit frukost och ska nu ha X-men maraton resten av dagen, min förkylning har inte släppt taget ett dugg så det får bli kurering idag :-) Gårdagen var precis som svensk midsommar ska vara: huttrandes i partytält insvepta i filtar ;-) Men vi hann med både sillunch, jordgubbstårta, kransbindning, dans kring stången och 5-kamp :-)

Vi tjejer tittade på medans grabbarna byggde tält och rullade ut dukar - perfekt genusfråga ;-)

Och så självklart det största som hände igår - ETT FRIERI!!!! Alltså inte jag och S. utan ett annat par :-) Jag tror på riktigt att jag grät mer än den blivande bruden :-D Fint som snus var det, och mycket tid hade han lagt ner på att få till det... Resten av den manliga befolkningen på festen var väl sådär glad på honom haha! Återstår att se om han blir bjuden nästa år ;-) Nåt helt annat - vår tvättstuga som S. gjort så snygg har jag ju lovat att visa


Täcksidor, foder, socklar och lister = guds gåva till husbyggare :-) Nu kom S. ner och ska styra upp filmtittandet så på återseende! Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: