Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Snart lov

Kategori: Allmänt

Hej! Igår hade vi avslutning med jobbet och det blev så sent så jag hann aldrig blogga :-) Imorgon jobbar jag sista dagen innan sommarlov, galet skönt!!! Har iofs ett möte på torsdag men jag åker bara in och river av det snabbt, som ett plåster - märks knappt ;-) När kidsen inte är på plats roar sig vissa av oss med mogna aktiviteter...

Som mina kollegor som bestämde sig för att göra en ballongmaskot till mig när jag lämnade mitt rum i 10 minuter... ;-) Idag har jag ägnat mig åt datorn exakt hela dagen

Medans hjärnan har gått på högvarv - alltså finns det något tråkigare än rapporter och planer? Men skrivas ska det, jag kan ju iaf sträcka ut mig i soffan och dra på Spotify hur högt jag vill :-) Imorgon ska jag och mamma förhoppningsvis (om det inte regnar) få ner både äppelträd och krusbärsbuskar i trädgården! Fick de i present i lördags, bra att folk har höga tankar om oss ;-) Hehe! Nu ska jag nog fortsätta soffläget tror jag, riktigt ruggväder ute så det är inte direkt läge för en kvällsprommis... Jättesynd.... :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: