Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Regnig innedag

Kategori: Allmänt

Regnet har stått som spön i backen idag så det fick bli pyssel inne :-) S. har grejat med hålet i väggen och sladden till duken, det börjar ta sig riktigt bra :-)






Jag har grejat med massa smått, bland annat försökt få tag på.skruv till vår bokhylla som ligger i bitar

Men just den storleken jag behöver finns såklart bara på IKEA...Och att åka dit finns inte på världskartan just nu! Plus att jag för en stund sen fick ett metallrör på min stortå och det gör så ont så jag vet inte var jag ska ta vägen...! S. trodde först att jag brutit den men jag kan vicka på den så den är nog vara rejält blåslagen... Tagit en värktablett och har den i högläge så får vi hoppas att.det släpper :-) Nu ska jag fortsätta ligga still i soffan... Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: