Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Lite bättre!

Kategori: Allmänt

Hej! Hoppas ni alla haft en fin torsdag :-) Ska börja med att tacka dig, Seb, för tipset om D-vitamin :-) Tyvärr eller vad man ska säga så äter jag redan det som tillskott cirka 9 månader om året... Bara sommaren jag inte petar i mig extra på... Och hade jag inte haft det vettetusan hur det hade gått ;-) Men idag och igår snodde jag åt mig lite dagsljus så nu känner jag mig lite piggare igen! Idag var jag och en kollega inne på KI på fokusgruppsmöte på förmiddagen och vi bestämde oss illa kvickt att gå både dit och tillbaka till pendeln och suga i oss så mycket ljus som möjligt ;-) Imorgon räknar jag med en lång dag på jobbet men på lördag är det dags för årliga första adventsmyset - här ska kokas julgodis och pyntas i alla vrår :-) Vi hörs under helgen helt enkelt... Puss & kram!

Kommentarer

  • Vickan säger:

    Ååhh! Då måste du lägga upp en bild på trappen med alla fina ljus! Hoppas ni får en mysig helg!
    Puss å kram

    2014-11-28 | 13:36:28

Kommentera inlägget här: