Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Nyinköpt och slipning

Kategori: Allmänt

God morgon! Hoppas ni alla har en fantastisk lördagsstart :) Här har jag lyckats dra på mig ytterligare en förkylning *suck*... Fattar inte vad det är för fel, kommer och går något hela tiden! Men ska iaf åka med mamma till Tyresö centrum och få lite luft i kroppen innan det blir kurering :)
S. har fortsatt med bordet och nu är det snart dags för första lagret färg
S. förstod inte vad jag menade först när jag sa att vi måste köpa nya stolar när bordet är klart... Vi har ju 6 st hyfsat fräsha? Nu när han ställer de mot ett vitt bord förstår han precis vad jag menar ;) Haha fy så sunkiga de ser ut! Blir nog mörkgråa med vita ben till nästa inköp :) Jag har också fått en ny leksak i veckan
Köpte ett ex till min käre svägerska i present för över ett halvår sen och bläddrade bevisligen inte i den så mycket själv. Tills vi var där på middag förra helgen och jag undrade varför i hela H jag inte hade ett ex själv??? Pjörskans vad mycket gött det finns i denna bok! Här ska bakas ännu mer :D Nu ska jag hoppa ut myskläderna och försöka se någorlunda presentabel ut, happy lördag på er :) Puss & kram!
 
 

Kommentarer

  • Pernilla säger:

    Oj, vilket fint bord! Tar S beställningar ;)?

    2014-10-18 | 23:01:33

Kommentera inlägget här: