Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Bergsbestigning

Kategori: Allmänt

Hejhej! Hoppas ni har lika strålande väder som vi denna valsöndag :-) Här klarade vi av det demokratiska på förmiddagen och sen var det dags för moi att ge mig i kast med vårt berg som har varit något överväxt på sistone... Orkade inte hela idag, vissa saker får jag ta bort till våren när de inte är så livskraftiga ;-) Men det blev mycket bättre :-) 
Innan jag började...
Halvvägs! Så sjukt starkt rotsystem på vissa saker att jag blir galen! Men efter 10 fulla skottkärror och lite svordomar fick jag ta fram det tunga artilleriet och köra på  :-) 
Och nu efter en omgång med högtrycken blev det såhär fint
Och resten tar vi någon annan gång ;-) S. har fixat med sista stupröret precis utanför entrén, återkommer med bilder sen! Nu ska jag slappa en stund tror jag och ladda för valvaka... Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: