Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmÀnt being me!

I hetaste laget!

Kategori:

Hej! Hoppas ni alla fĂ„tt goda semlor idag 😃 Jag trodde in i det sista att jag skulle fĂ„ hĂ„lla mig frisk, verkade som att S. var pĂ„ bĂ€ttringsvĂ€gen ocksĂ„... Men igĂ„r kvĂ€ll kom han hem sent och var helt likblek med hög feber och jag hade börjat kĂ€nna av en begynnande huvudvĂ€rk! SĂ„ 20:00 kraschade vi i sĂ€ng och sen sov jag till 9:45 imorse 😉 Litet lagomt sovpass sĂ„dĂ€r... SĂ„ fettisdagen hĂ€r pĂ„ bygget har spenderats i soffan och nu börjar jag ocksĂ„ fĂ„ feber... Men men, vad göra liksom? Februari Ă€r ju lite som det Ă€r minst sagt 😊 Ja nĂ€men det var det tyck lite synd om oss-inlĂ€gget det, hörs nĂ€r vi Ă€r pĂ„ banan igen igen 😊 puss & kram!

Kommentarer

  • Emelie sĂ€ger:

    HÀr ligger den ena med 38,6 och knaprar Alvedon och jag bara vÀntar pÄ att det ska sticka ivÀg för mig ocksÄ :( Typiskt!

    2015-02-17 | 22:53:25
  • Ulla Laiho sĂ€ger:

    Topi knaprar penicillin - slÀktsamordning pÄ elÀndet ...

    2015-02-18 | 08:04:23
    Bloggadress: http://www.minnatur.blogspot.se/

Kommentera inlÀgget hÀr: