Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Sugar och moist

Kategori: Allmänt

Hello i kvällningen! Hoppas ni alla mår bra 😊 Här har det inte hänt så mycket senaste veckan, mest vardag liksom 😊 Men ett litet livstecken måste jag ju ge ifrån mig! Igår var vi på lillfias 1-årskalas, och S. hade bakat till jag vet inte hur många...
Behöver jag säga att jag var liiite sockerhög efter? 😉 Igår köpte vi en luftfuktare eftersom vi på vintern får så sjukt torrt härinne, runt 25-30 % luftfuktighet och det märks på allt trä vi har... Minst sagt! Så nu står den här fräsiga makapären i köket och ångar ur sig fukt 
Och bara sen igår har det gått upp 6 % så det verkar lovande 😊Återkommer till veckan med förhoppningsvis når mer inspirerande 😉 Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: