Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Fotovägg

Kategori: Allmänt

Hello bloggisar! Hoppas ni har en fin lördag 😊 Jag vaknade absolut utan anledning halv sju imorse och har mest lunkat på här hemma idag, tvättat, strykt, varit ner med lunch till garagebyggarna, slösurfat och nu på eftermiddagen fick jag ett ryck och fixade in bilder i ramarna jag köpte i måndags 😊 Fattas fortfarande nån ram men jag får ta det när jag hittar! Ursprungligen var tanken att ha tavla + ramar i trappen med jag tror vi har bestämt oss för att smälla upp den i allrummet däruppe istället, ovanför soffan... Vi få la se vad vi landar i! La ut några på golvet för att få ett hum
Blir nog bra när det är klart 😊 Nu ska jag äta en kiwi och fortsätta lunka på... Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: