Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Nyinköpt felköp

Kategori: Allmänt

Well hello! Så imponerad av er som tappert kikar in här fast jag är sämre än den sämsta bloggerskan just nu 😊 Har gått i ett sen jag skrev sist, vi har farit och flängt på helgerna och jag har ju en månad kvar till sommarlovet vilket som alltid innebär fullsmetad kalender och alla känslor utanför kroppen på de små liven... Och deras föräldrar 😉 Så vi har att göra! I helgen stack snickaren till Barca så då åkte jag självklart till Sundsvall! Tog med mig mamma på roadtrip och trampade gasen i botten 😊 Hon med sina kompisar och jag med mina, sov hos Vickan och mööös hela helgen! Blev en helg i ätandets tecken, började med pizza hos min favvopizzakille som vi alltid köpte av när jag var yngre, hade inte varit där på 5 1/2 år men det gjorde inget - blev återförening och klubbutdelning precis som att vi var 14 igen 😉 Sen åkte vi hem, drog på oss våra matchande pyjamasar och hade moffkväll...
Mickes pizza och Trocadero - det är livet på en pinne det! Blev sen väckt med frukost - O'Boy och skogaholmslimpa 😁 Alltså ursäkta men satan vad gott det är!
Drog i mig två glas på nån slags hybris 😉 Sen hade vi massa kompishäng på dagen med barnen och på kvällen körde vi tapas - i mängder!
Faktiskt helt sjukt vad mätt jag var...Udda tapas - dagens tips om ni ska till Norrlands huvudstad 😊 Ja herregud vad man hinner på en helg! Svängde förbi Ikea också innan vi skulle vidare till en kompis och köpte en lampa jag sett hos en annan kompis. Trodde hon skulle säga att den var från nåt fancy schmancy ställe men icke - Ikea! Trist nog råkade jag få med mig en vit och inte en i "mässing" som jag tänkt (skyller på O'Boy:en) men den får stå så länge så kanske jag byter sen... Blev en matta också av bara farten! 
Så nu ska bara ramarna upp och så ska jag få dit ett soffbord 😊 Men det blir en annan kväll - nu ska jag vila mig i form efter denna helg... Puss & kram!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: